divendres, 29 de febrer del 2008

Pageflakes

He creat una pàgina d'inici amb el Pageflakes. Ha estat fàcil i divertit, encara que eren tants els elements que l'enunciat de la pràctica demana que al final em sentia una mica perduda. Anava continuament de la pàgina a l'enunciat, per tal de no oblidar-me res. Però és l'única manera de descobrir les moltes opcions que aquest servei ens ofereix.

No m'agrada el resultat del mapa, ja que cal clickar al botó "Search" per veure'l. I al "flake" per a notes no se m'ha acudit res millor que posar la llista de la compra. Si un d'aquests dies us trobeu al super una dona amb el portàtil obert a sobre del carret, aquesta sóc jo consultant la meva llista. Pràctic, oi?

Podeu accedir a aquesta "meravella" que he construit "con estas manitas" a l'apartat d'enllaços.

I pel que fa a la pràctica amb l'Audacity, el micro del meu ordinador dona una qualitat de só terriblement dolenta. Bonica excusa, oi? Em sembla que pot ser molt divertit de fer, però no em queda gaire temps. Necessito avançar el curs per poder-me dedicar a altres temes que s'em tiren a sobre.