diumenge, 6 d’abril del 2008

Un nou objectiu

Aquest blog va néixer per ser un laboratori on provar les poderoses eines que ens ofereix la web 2.0. Era fruit d'un curs del COBDC, molt interessant i que ens obria als participants vies per seguir experimentant després. Però el curs ja ha acabat. Em vaig proposar no deixar de banda totes aquestes aplicacions, no perdre de vista el món que acabava de descobrir. Sóc inconstant per naturalesa, i m'agradaria deixar de ser-ho.

Però el dia té les hores que té (24, sembla) i les circumstàncies decideixen moltes vegades per nosaltres.

Les meves circumstàncies en aquest moment són les que detallo a continuació: dona treballadora, casada, amb dos nens petits, i bibliotecària interina. Això últim és el factor que condiciona el meu escàs temps lliure. A la meva universitat han decidit convocar oposicions per cobrir, entre d'altres, la plaça que ara ocupo.

Així que la web social haurà d'esperar. Ara tinc un nou objectiu: preparar unes oposicions. Millor dit: preparar tan bé aquestes oposicions que no tinguin més remei que aprovar-me.

Així que ara aquest blog serà un lloc on descarregar nervis i preocupacions, i on anotar el que ja he estudiat amb els dubtes, els avenços i el que falta per aprendre.

Us mantindré informats